O NÁS | AKTUALITY |  PŘIHLÁŠENÍ  | KONTAKT

Případová studie 02

Výzva

  • Propad obratu u stávajících klientů nízký zájem nových klientů vyvolalo nejistotu v následujícím období
  • Nejednotná představa o obchodních směrech
  • Obava z přetrvávající recese
  • Nízký podíl inovací v produktech
  • Nedostatečný přehled o motivaci zaměstnanců

Proč avacon

  • Znalosti problematiky strategického plánování
  • Schopnost aplikace BSC (soubor nástrojů měřící výkonnost podniku pomocí čtyř perspektiv:finanční,zákaznické, interních podnikových procesů, učení se a růstu)
  • Dovednost nastavit KPI (měřitelné indikátory) pro hodnocení přínosů

Řešení

  • Rychlá analýza problému s majitelem a vedoucími pracovníky
  • Sestavení realizačního týmu vhodného pro sestavení strategie
  • Úvodní motivační a zahajovací workshop s představením následující práce
  • Nastavení otevřené a pracovní atmosféry pro nové nápady a myšlenky
  • Významné zlepšení obchodního směřování a vyjasnění nových trhů firmy
  • Jasná definice potřeb výroby, logistiky, marketingu, finančního řízení, personalistiky pro další dvouleté období
  • Společná tvorba koncepčního dokumentu strategie s jasně měřitelnými ukazateli, zodpovědnostmi osob za jejich naplnění a nastavení motivačního systému
  • Implementace a půlroční vyhodnocování výsledků

Přínosy řešení a dopady

  • Zvýšení obratu o 14% do 11 měsíců po implementaci
  • Zvýšená schopnost řízení obchodu a jednotnost týmu obchodníků a majitele
  • Jasně nastavený systém odměňování vázaný na výkon firmy
  • Standardizovaný systém měření výkonosti ve všech oblastech jako inovace, vzdělávání a motivace zaměstnanců
  • Úspora v nákupech a motivace nakupovat efektivně
  • TÝM, KTERÝ SE ZTOTOŽNIL A PROSAZUJE FIREMNÍ STRATEGII!